wtorek, 25 lutego 2014

Ekshibicjonistyczny apartament


   Sprawiliście mi wczoraj ogromną radość lajkując nas na FB!!! Dziękuję Wam wszystkim i oczywiście mojej wspaniałej Współblogerce, która uknuła całą tę niespodziankę! :) W ramach mojej wdzięczności wrzucam nieprzeciętne mieszkanko! :)  

   Mieszkańcy tego apartamentu raczej nie należą do wstydliwych. Wyróżniające się na tle ciemnej elewacji dominująco białe i minimalistyczne mieszkanie, spogląda na przechodniów zza ogromnej połaci zupełnie przeziernego szkła. Do granic możliwości proste w swojej formie meble wyposażone w gładkie i błyszczące powierzchnie, odbijają każdy promień słońca. Brutalny, biało - czarny minimalizm zastosowany przez Anne Sophie Goneau, ku mojej radości został ocieplony litym drewnem zdobiącym ścianę jednego z korytarzy oraz wspaniałą, starą, czerwona cegłą nad kuchenną zabudową. Wraz ze szmaragdową sofą-narożnikiem, wyróżniają się na tle wszechobecnej bieli, dodając elegancji, klasy i smaku całemu wnętrzu.

 Mieszkańcy tego apartamentu raczej nie należą do wstydliwych. Ale czy jest się tutaj czego wstydzić?





















www.pinterest.com



4 komentarze:

  1. ojej co za mieszkanko !!!! zachwycam się i zazdroszczę.... Właścicielom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkanko piekne:) Dla mnie mogłoby być ciut "cieplejsze"... Chociaż drewno, cegła, książki i ta zjawiskowa zielona sofa robią swoje:) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor kanapy jest obłędy!
      a za życzenia ogromnie dziękuję! :)))

      Usuń